S rozvojem moderních technologií stále více společností přemýšlí o tom, jak zakomponovat elektroniku do svého reklamního portfolia.

Klasické reklamní předměty v podobě zápisníků či propisek již přestávají plnit svůj efekt. Klienti je znají a příliš je nezaujmou. Přichází čas překvapit je něčím novým.

Po mnoho let platilo, že nejlepšími reklamními předměty jsou propisky, bloky, kalendáře, těžítka či jiné drobnosti. Doba však zásadně pokročila směrem k elektronice a marketing je tomu třeba přizpůsobit.

Reklamní USB prokopaly cestu

Prvním elektronickým předmětem, který se usadil v portfoliu většiny velkých firem, je reklamní USB. Má totiž svá nákladová opodstatnění – i když jeho výroba několik korun stojí, lze na něj nahrát produktové katalogy či jiné materiály a v konečném důsledku tak může náklady ušetřit.

Po USB se ve firmách postupně zabydlují i reklamní předměty v podobě redukce do zásuvky, nebo také reklamní power banky. V obou případech jde o praktické zlepšováky, které řeší problémy moderní doby a pro klienty jsou tak velmi užitečné.

Moderní reklamní předměty

Novinkou mezi elektronickými reklamními předměty jsou USB svítilny různého tvaru a cenové hladiny, skládací či bluetooth sluchátka, krokoměry, čočky pro mobilní telefony, selfie tyče a různé redukce či kabely spojené s nástupem USB typu C. Některé z těchto reklamních předmětů jsou opravdu užitečné a mohou pomoci v různých situacích. Jiné jsou spíše určené pro radost či ratolesti vašich klientů.

Jako u všech reklamních předmětů i u moderní elektroniky platí, že na ni lze natisknout vaše logo, název společnosti či jiný text dle požadavků. Rovněž lze vytvořit reklamní předměty v libovolném tvaru dle potřeb a požadavků klienta. USB tak nemusí vypadat jako klasický flash disk, ale může mít podobu vašeho loga či produktu.

Pokud vás tyto nové možnosti reklamních předmětů zaujaly, specialisté ze společnosti Propaq vám rádi sdělí podrobnosti.