Když provozujete web a chcete pracovat na zvýšení návštěvnosti, je vhodné se seznámit s různými formami propagace, abyste dokázali určit, která je pro váš web nejlepší. Mezi nejlepší a nejúčinnější formy propagace patří PPC reklama. Slyšel o ní snad každý, ale ne každý ví, jak vypadá, jaké má výhody a jak s ní začít.

PPC reklama

Samotný název je zkratkou „pay per click“. Znamená to, že se u této reklamy neplatí za zobrazení, ale za kliknutí, tedy za každého uživatele, který na reklamu klikne a dostane se přes ní na váš web. Možná to ani nevíte, ale tato reklama vás provází prakticky všude, ve vyhledávání i v obsahu webů, které si prohlížíte. Může mít mnoho podob, od obrazové až po textovou, videoreklamy či třeba prodejní reklamy s produkty. Tato reklama se dá provozovat na různých platformách, v Čechách se používá především Google Ads, ppc reklama seznam (Sklik) a Facebook. U této reklamy se velmi snadno reguluje rozpočet a je možné s ní dostat na svůj web již v krátkém čase mnoho nových návštěvníků.

Jak si PPC reklamu zajistit

S pomocí různých návodů můžete PPC kampaň spustit i sami, ale nedoporučujeme to. Málokdo ji dokáže spustit správě a tak, aby dokázala ostatní zaujmout. Pokud chcete dostat z PPC reklamy maximum, vždy se obracejte na zkušené agentury jako je ppcprofis.cz. Postarají se o profesionální nastavení PC kampaně, kampaň spustí do několika dnů a budou ji celou dobu spravovat tak, aby vám přinášela ty nejlepší výsledky. Tato reklama je vhodná i pro nové weby, u kterých chcete rychle zajistit návštěvnost. Po celou dobu spolupráce s agenturou budete mít přístup k reklamnímu účtu a také k analytickým nástrojům. Je krásné sledovat, jak vaše návštěvnost roste a společně s ní i prodeje. Agentura vám pomůže i s dalšími možnosti, jak prodeje zvýšit, například přes google nakupy.