Máte také pocit, že je dnes „moderní“ žít zdravě a stravovat se zdravě? Všude je toho plno, pozitivní vztah k jídlu, k tělu, ke zdraví. Jenže když se podíváte na vaši stravu, asi to bude chtít trochu zapracovat na tom, co jíte. Když se podíváte na jídelníček, je to koláč k snídani, svíčková k obědu, sem tam nějaká ta čokoládová tyčinka a večer, po večeři, si dáte ještě u televize brambůrky.

Zdravá strava = zdravý jídelníček

Žít zdravě bude určitě vyžadovat nějaké ty oběti. Chtělo by to jíst pravidelně, pětkrát až šestkrát denně, menší porce a hlavně vyvážené. Ideální bude, když do svého jídelníčku zařadíte ovoce, zeleninu, kvalitní bílkoviny, sacharidy v podobě celozrnného pečiva, brambor a podobně. Vyhnete se smaženým jídlům, tučným pokrmům, sladkým a podobně. Nejlepší je, když si sestavíte svůj podrobný jídelníček, který budete dodržovat. Ovšem ne vždycky to jde dobře. Měli byste se také naučit, co to jsou kalorické tabulky a jak je používat.

Jak sestavit jídelníček? To je otázka, na kterou se ptá spousta lidí. Na internetu můžete najít nějaké tipy a vzorové jídelníčky, ale ono by to chtělo jídelníček, který bude pestrý a vyvážený. Pestrý jídelníček pomáhá právě v této oblasti. Sestaví skvěle jídelníček a to přesně pro vás, pro vaše potřeby. Někdo má sedavý způsob zaměstnání a méně pohybu než jiný, proto je pro něj vhodný také jiný jídelníček.

Zdravý jídelníček je základ

Zdravý jídelníček je jedním ze dvou základních kamenů, na kterém se zdravý životní styl staví. S jeho pomocí můžete zhubnout několik kilogramů, můžete si udržet svou stávající váhu. S jídelníčkem jde ruku v ruce samozřejmě také pohyb a dostatečný pitný režim. Vyměňte sladké nápoje za vodu, bylinné čaje a podobně. Tělo krásně pročistíte a budete se, spolu s jídelníčkem, cítit lépe a vyrovnaněji. A to je přeci základ zdravého životního stylu!