Jste začínající podnikatel a nevíte, jak to udělat, abyste se vy i vaše firma dostali do podvědomí občanů a konečně začali prosperovat? Přestaňte si lámat hlavu a nechte se inspirovat našimi radami. Základem je propagace, se kterou vás okolí nepřehlédne.

Na jakou propagaci se zaměřit?

Tisk reklamních letáků – Kolikrát jste již na ulici viděli lidi, kteří rozdávají letáky? Či třeba studenty na brigádě, kteří plní letáky poštovní schránky? Nebo letáky vylepené na ploše určené pro reklamní účely? Nepodceňujte tuhle variantu propagace a nebojte se vstupních nákladů ve formě tisku letáků, které dostanou vaši firmu do podvědomí. Letáky by ale hlavně měly být věcné – není dobré na ně dávat mnoho informací, lidé potom ztratí zájem si jej celý přečíst. Prostě – věcně a jasně – co prodáváte, jaké máte ceny, jaké máte akční nabídky a slevy – na ty samozřejmě slyší lidé nejvíce. Také by leták neměl mít moc pestrou barvu – to většinou také odrazuje od jeho čtení.

Tisk bannerů – Jedná se o velmi účinnou formu reklamy – velké reklamní bannery přímo vrazí do očí, ať už jsou umístěny u silnice či u různých obchodních objektů. Pokud jsou ještě doplněny například nějakým poutavým a kreativním citátem, lidé si jej často zapamatují. Navíc, pokud je banner na místě, kudy lidé procházejí či projíždějí denně, máte velkou možnost, že si obsah natištěný na vašem banneru již zapamatují a pokud budou potřebovat služby či produkty, které poskytujete, bude vaše reklama ta první, na kterou si vzpomenou. Proto se vyplatí investovat do této formy reklamy.

Firemní bloky – Všimli jste si toho nepřeberného množství reklamních předmětů, které spousta firem nabízí? Jsou to například klíčenky, nejčastěji propisky, otvíráky, zapalovače a podobné drobné předměty – to je ale ten problém – jsou moc drobné a docela nepotřebné či se brzo ztratí. Nechte si ale vyrobit reklamní bloky! Ty jsou dost velké na to, aby se ztratily, mají mnoho listů a navíc na každém z nich je vytištěno vaše logo – a to už si dokáže jeho uživatel docela lehce zapamatovat, pokud používá blok na poznámky či jiné pravidelní psaní.