Na co se připravit než budete prodávat v zahraničí?

Máte radost, když se vám v byznysu daří? Zajisté ano. Není nic jednoduchého vytvořit úspěšný byznys, ale pokud se vám to podařilo a je velký zájem o to, co nabízíte, možná jste začali přemýšlet nad tím, že byste mohli prodávat i v zahraničí. Když zahraniční firmy prodávají u nás, není žádný důvod, proč byste vy nemohli prodávat na zahraničních trzích. V takovém případě je ale potřeba nic nepodcenit a zajistit si kvalitní překladatele, lokalizaci webu pro daný trh a agenturu, která vám zajistí propagaci v cílové zemi.

Na jakou propagaci se zaměřit?

Důležitá je SEO optimalizace v zahraničí. SEO slouží k tomu, aby byl váš web snadno k nalezení na důležitá klíčová slova. Zahraniční SEO vám obstarají specialisté z ppcprofits.cz. Udělají důkladný audit webu, aby zjistili, jestli je z hlediska ON page v pořádku a pokud ne, zjednají nápravu. Často je třeba doplnit meta informace, SSL certifikát, textový obsah nebo nasadit responzivní vzhled. Důležitým krokem je pravidelné budování zpětných odkazů na jiných webech přes klíčová slova.

Vhodná klíčová slova se zjistí přes analýzu klíčových slov. Efekt SEO sice nějakou dobu trvá, ale postupně se váš web dostane na pozice, ze kterých ho každý uvidí.

Zaměřit byste se měli také na PPC kampaně zahraničí, které vám agentura rovněž zajistí. PPC má velmi rychlý efekt, jde o reklamu, kterou vám agentura může poskytnout v Německu, USA, Anglii, Rakousku, Švýcarsku, na Slovensku, v Polsku a ve Francii. Běžet může už do 5 dnů a přinášet vám pravidelnou návštěvnost. Efekt této propagace se snadno sleduje přes analytické nástroje. Agentura vám zajistí správné nastavení i zacílení propagace, po spuštění ji bude spravovat tak, aby vám přinášela stále co největší cílenou návštěvnost. Vyplatí se spolupracovat s profesionály na marketing, úspěch na zahraničních trzích máte následně v kapse.